Siirry sisältöön

KVPS ja Tukena mukana #KohtaaminenJaKosketus -kampanjassa

Somekampanjan tavoitteena on tuoda kehitysvamma-alaa näkyväksi, herättää kiinnostusta jalaa kohtaan a kannustaa nuoria hakeutumaan alalle.

Mielenkiinto vammaisalaa kohtaan voi herätä omakohtaisista kokemuksista, aidoista kohtaamisista. Jokainen toivoo tulevan kohdatuksi. Se, mitä pidämme kohtaamisissa tärkeänä ja, mitä kohtaamisesta jää meille mieleen, on yksilöllistä, mutta sisältävät usein samoja piirteitä.

#KohtaaminenJaKosketus -somekampanja toteutetaan 21.-25.2. Kampanjan pääkanavina toimivat Facebook ja Instagram tunnisteella #KohtaaminenJaKosketus.

Vammaisalan vetovoima ja koulutuksen kehittäminen (VAVE)-hanke haastoi vammaisalan toimijoita mukaan somekampanjan toteutukseen. Haasteen otti vastaan yhteensä 18 toimijaa. Yhteistyössä on voimaa, ja viikon aikana tulemmekin näkemään värikkään kirjon erilaisia vammaisalan kohtaamisia.

#KohtaaminenJaKosketus -somekampanjan järjestävät yhteistyössä Vammaisalan vetovoima ja koulutuksen kehittäminen (VAVE)- hanke, Diakonia-ammattikorkeakoulu, Savas-Säätiö sr, Vaalijalan kuntayhtymä, Etelä-Savon Koulutus Oy (Esedu), Itä-Savon koulutuskuntayhtymä (Samiedu), STEP-koulutus (Kirkkopalvelut ry), Eteva kuntayhtymä, Rinnekoti, Diakonissalaitos, Aspa Palvelut Oy, Kehitysvammaisten Tukiliitto ry, Kehitysvammaisten Palvelusäätiö (KVPS), Kehitysvammaliitto, Honkalampi-säätiö, Autismiliitto, Onnikodit, Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote) ja Kehitysvamma-alan tuki- ja osaamiskeskus (KTO). Kampanjan tavoitteena on tehdä vammaistyö tutummaksi etenkin nuorille.

Osallistu kampanjaan, seuraa meitä Facebookissa ja Instagramissa #KohtaaminenJaKosketus

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.